Шановні друзі!
Через руки діловода проходить величезна кількість документації, яку необхідно переглянути, часто підкоригувати, систематизувати та надіслати до потрібного відділу та адресата.
Можливі два варіанти організації роботи діловода:
а) у невеликій установі діловод самостійно виконує функціональні обов’язки;
б) у великій установі – обробляє документацію із обмеженого кола питань і у разі потреби взаємодіє з іншими діловодами.
До обов’язків діловода, як правило, входить ведення документообігу компанії:
• облік, реєстрація та розподіл вхідної та вихідної документації;
• перевірка, редагування вихідних документів, реєстрація та розподіл документів по підрозділах;
• встановлення контрольних термінів виконання документів, контроль виконання;
• підготовка документів до архівного зберігання;
• ведення електронної бази документів, складання картотек обліку проходження документальних матеріалів та створення банку даних;
• видача необхідних довідок щодо зареєстрованих документів;
• забезпечення зберігання службової документації;
• комунікації з кур’єрськими службами.